DRUKUJ
2018-04-13

Skargi i wnioski

Przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków.

1. Ustala się dni i godziny przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, Zastępca Komendanta lub inne, upoważnione imiennie osoby:

  • każdy poniedziałek miesiąca /w przypadku święta – kolejny dzień roboczy/, w godzinach: 15:30-16:30.

2. Niezależnie od terminów określonych w § 2 ust. 1 w sprawach skarg i wniosków Komendant Miejski przyjmuje interesantów w godzinach pełnienia służby, jeżeli nie koliduje to z terminarzem zaplanowanych zadań.

3. W przypadku nieobecności Komendanta lub jego Zastępcy upoważnionymi do przyjęcia skargi lub wniosku, w trakcie godzin pełnienia służby są:

3.1. Naczelnicy Wydziałów, D-cy JRG i osoby ich zastępujące w następującej kolejności:

1. Wydziału Organizacyjno – Kadrowego,

2. Wydziału Operacyjno - Szkoleniowego,

3. Wydziału Kontrolno – Rozpoznawczego,

4. Wydziału Kwatermistrzowsko – Technicznego,

5. Dowódcy JRG wg miejscowej właściwości.

3.2. Dyżurni Operacyjni Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego i osoby ich zastępujące.

4. Fakt przyjęcia skargi lub wniosku przez osoby określone w ust. 2 podlega niezwłocznemu zgłoszeniu telefonicznemu Komendantowi Miejskiemu lub jego zastępcy.

5. Komórką organizacyjną do rozpatrzenia skargi lub wniosku jest Wydział Organizacyjno – Kadrowy.

6. Komenda Miejska PSP w Olsztynie umożliwia nieodpłatnie telefoniczne uzgodnienie terminu wizyty osobom zainteresowanym złożeniem skargi lub wniosku do Warmińsko – Mazurskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Olsztynie.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - składanie pism i wniosków drogą elektroniczną.