Skargi i wnioski
Przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków.
1. Ustala się dni i godziny przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, Zastępca Komendanta lub inne, upoważnione imiennie osoby:
- każdy poniedziałek miesiąca /w przypadku święta – kolejny dzień roboczy/, w godzinach: 15:30-16:30.
2. Niezależnie od terminów określonych w § 2 ust. 1 w sprawach skarg i wniosków Komendant Miejski przyjmuje interesantów w godzinach pełnienia służby, jeżeli nie koliduje to z terminarzem zaplanowanych zadań.
3. W przypadku nieobecności Komendanta lub jego Zastępcy upoważnionymi do przyjęcia skargi lub wniosku, w trakcie godzin pełnienia służby są:
3.1. Naczelnicy Wydziałów, D-cy JRG i osoby ich zastępujące w następującej kolejności:
1. Wydziału Organizacyjno – Kadrowego,
2. Wydziału Operacyjno - Szkoleniowego,
3. Wydziału Kontrolno – Rozpoznawczego,
4. Wydziału Kwatermistrzowsko – Technicznego,
5. Dowódcy JRG wg miejscowej właściwości.
3.2. Dyżurni Operacyjni Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego i osoby ich zastępujące.
4. Fakt przyjęcia skargi lub wniosku przez osoby określone w ust. 2 podlega niezwłocznemu zgłoszeniu telefonicznemu Komendantowi Miejskiemu lub jego zastępcy.
5. Komórką organizacyjną do rozpatrzenia skargi lub wniosku jest Wydział Organizacyjno – Kadrowy.
6. Komenda Miejska PSP w Olsztynie umożliwia nieodpłatnie telefoniczne uzgodnienie terminu wizyty osobom zainteresowanym złożeniem skargi lub wniosku do Warmińsko – Mazurskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Olsztynie.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - składanie pism i wniosków drogą elektroniczną.